Автор Тема: Лакокрасочные материалы для моделизма. Часть №1(Gunze Sangyo и Tamiya).  (Прочитано 82340 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Offline Владимир

  Tamiya та  H&S infinity 2 in 1 саме те з чим я працюю давно і як здається мені цілком успішно, якщо цікаво як то прошу в личку, так як до ваших великої кількості букв додавати ще свої .... думаю не всім це цікаво

Offline TomcaT

Баночки от Ганзы можно ещё открывать ореходавкой...

Offline сержант

  • Почесний користувач
  • *****
  • Повідомлень: 545
  • не помиляється той, хто нічого не робить
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)  Орден "Золотой сердце". Выдаётся пользователям, которые сделали крупный вклад в благотворительные проекты форума. За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Медаль "Фотокор BEST MODELS". Медаль символизирует то, что пользователь регулярно выкладывает на наш форум валки реальной техники. Орден "Золотой сердце". Выдаётся пользователям, которые сделали крупный вклад в благотворительные проекты форума. Медаль "Фотокор BEST MODELS". Медаль символизирует то, что пользователь регулярно выкладывает на наш форум валки реальной техники. Знак в честь 3-х летия BEST MODELS Медаль "Меценат". Вручается пользователям, которые вносят вклад в благотворительные проекты форума. Медаль "Фотокор BEST MODELS". Медаль символизирует то, что пользователь регулярно выкладывает на наш форум валки реальной техники. За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
    • Awards
я перед тим, як закрити баночку "Ганзи", протираю горлишко чистою салфеткою і наступного разу вона відкривається вільно

Offline Cheerful Raccoon

  • Адміністратор
  • Почесний користувач
  • *******
  • Повідомлень: 9611
    • Awards
to Владимир
Вот жалко у нас нет возможности ставить минусы))) Друже) А что значит "будет не интересно@?????))))) Форум - есть "плоскость" публичная ;) Соответственно, если все перейдут на общение в личке, это будет уже не форум...

to Alex_Moor
1) если на иголке собираются капельки краски, возможно есть микроскопическая погнутость самого кончика иглы. Проблему обычно решал полировкой самого кончика на мелкозернистых точильных камнях. Правку кончика делал наждаком 2500 и 3000.
Также в работе с водорастворимыми акрилами заметил следующее: на кончике иглы при перерывах в работе(1-2 минуты), краска начинает подсыхать и образовывать капельку, которая растёт по мере работы с аэром... Панацею от этой беды не отыскал... Даже если использовать ретардер, проблема повторяется. Поэтому решил следующим образом: возле места покраски ложу небольшую ёмкость, старую синтетическую кисть и баночку с растворителем 646 или 647. Как только капля появляется, останавливаю работу, Кисть макаю в растворитель и аккуратно снимаю эту каплю. Т.к. растворитель очень агрессивный, капля удаляется очень быстро.
2) "Мистером Мускулом" никогда не пользовался и скорее всего не буду))) Для наиболее качественной и полной очистки аэрографа использую опять же растворители 646 или 647 в совокупности с ватными палочками и набором мягких ёршиков для прочистки аэра. Сопло чищу по методу Евгения Солодухина: очень тонко затачиваю зубочистку наждачной бумагой. На кончик наматываю тонкий кусок ваты и аккуратно, опять таки с агрессивным растворителем, вычищаю сопло. Дело в том, что ни один из растворителей для водорастворимых акрилов, не промоет нормально ни сопло ни разные труднодоступные закоулки аэрографа!
3) компрессоры греются у всех ;) Если греется сильно - лучше обратиться в сервис. Но у "Миола" большой напряг с сервисами и насколько я помню, им нужно отправлять компрессоры в Харьков. Что не есть удобно... Как вариант, сейчас компания "Дніпро-М" очень активно развивает свою дилерскую сеть. И в больших фирменных магазинах делают и сервисы. Компрессорное оборудование у них в продаже есть. Поэтому можно обратиться в ближайший магазин с сервисом и подойти для консультации. Если возьмутся, вот и решение проблемы) У меня был лет 8 обычный компрессор "Миола" без ресивера. Грелся так, что можно было небольшую кружку разогреть на нём))) но отлично работал. И работает по сей день у другого моделиста ;)
Сейчас купил аналог такого же компрессора как у Вас, только от "Фенгды". Фото прилагаю. Так фот этот производитель, учёл все жалобы юзеров и модернизировал этот компрессор. Как можно видеть, корпус теперь заключён в алюминиевый охладитель и внизу ресивера сделано отверстие с клапаном для слива водички. Этот компрессор тоже греется, но в разы меньше чем тот же "Миол" ;)

Offline Владимир

to Владимир
Вот жалко у нас нет возможности ставить минусы))) Друже) А что значит "будет не интересно@?????))))) Форум - есть "плоскость" публичная ;) Соответственно, если все перейдут на общение в личке, это будет уже не форум...

to Alex_Moor

...................Тамия растворяется только  Laquer Thinner, растворителя Х-20А не существует в природе......вот что я хотел сказал и это нужно говорить тихо и в личку, так как после этих слов обычно начинается такой холивар, а оно нам надо
« Останнє редагування: Жовтень 01, 2020, 05:00:27 pm від Владимир »

Offline Alex_Moor

  • Початківець
  • *
  • Повідомлень: 9
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)
    • Awards
  • Місто: Київ
to Максим Педан
1)Так. Я читав про погнутість і необхідність полірування голки.
Але я робив всі свої спроби на 5 різних голках. На двох рідних голках H&S infinity(0.15mm та 0.4mm). На двох докуплених голках H&S infinity v2.0(0.15mm та 0.4mm), які точно сумісні з відповідними соплами. І ще з голкою 0.35mm Iwata Eclipce. Матова акрилова Тамія не працює нормально на жодній. Глянцева нормально працює точно на H&S v2.0 0.4mm i 0.35mm Iwata Eclipce. На інших не експериментував.
У мене проблема з матоим акрилом з'являється значно раніше ніж 1хв. Розбавив. Залив. Одразу видуваю. Без закриття сопла, через секунд 5 вже розпилення починає слабшати. Перестає дути менше ніж за 1хв дуття. Я не перестаю дути ні на жодну секунду.
2)Мр.Мускул використовую тільки для початку очистки. Щоб змити більшість фарби в бачку пензлем. Потім обов'язково щось фірмовіше. Раніше Tamiya Airbrush Cleaner. Зараз Vallejo Airbrush Cleaner(не смердить і є піпетка на кришці - зручно). Також чистив і Tamiya Laquer Thinner, як мені радив Володимир в приваті. Заточену зубочистку з ватою використовую також. Мені вдалося її заточити ножиком для хоббі свого часу. Як і писав, перевіряю чистоту сопла під лупою під світлом настільної лампи.
3)Нажаль, я досі не знаю жодного методу, як впевнитись у працездатності компрессора. Варіанти симптомів, що зустрічав в інтернеті це або компрессор починає якось інакше звучати.. або звучить тільки коли натиснути курок на аерографі.. або взагалі не звучить.. або спускає повітря в певних моментах... У мене з цим все нормально. Але через те що, я експерементував з усім окрім компрессора, зараз я серйозно замислююсь над перевіркою цього елементу. Хоча, якщо проблема в ньому, то дивно, що глянець видувається норм, а мат - ні.

to Владимир
Ще раз дякую за поради в приваті.
Нажаль, вони у мене не спрацювали :(
Попередньо уважно та некваплячись почистив аерограф Tamiya Laquer Thinner. Виставив робочий тиск 1Бар. Розбавив фарбу Tamiya Laquer Thinner в пропорції 1ф:4р.
Щоправда, дув соплом 0.4mm, а не 0.2mm. Немає 0.2mm у мене.
Було схоже, що фарба розчинилась сильніше ніж Х-20А. Але, нажаль, проблема не зникла.
Температура в кімнаті - 23-24С. Вологість 40-45%.

На разі, думаю спробувати процідити фарбу перед використанням. Якщо ні, то рити в сторону компрессора.
« Останнє редагування: Жовтень 01, 2020, 07:16:16 pm від Alex_Moor »

Offline TomcaT

Alex  _ Компресор  тут не винен, це трабли які доволі часто зустрічаються при роботі з акрилами, у мене не було бажання гратися з ними (все був перепробував щоб уникати налипань на голці, шагреней та інших приємних несподіванок від акрилів) я всі акрили змінив на емалі і горя не знаю...
Витратити купу часу на деталювання моделі і запороти її фарбуванням _ ні це не мій шлях...
Також постійні промахи можуть відбити бажання моделети, так що треба оперативно реагувати і швиденько надходити вірні рішення які навпаки будуть спонукати ще більше занурюватись у світ моделізму ...

Offline Alex_Moor

  • Початківець
  • *
  • Повідомлень: 9
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)
    • Awards
  • Місто: Київ
to TomcaT
Дякую за відповідь та поради.
Я погоджуюсь з вами щодо "деталювати а потім запороти" та "відбити бажання моделити".
По суті зараз у мене спроба повернутись до хоббі після того як 5+ років тому я його закинув.
І частково(але не повністю) це було саме через проблеми з фарбами.

Емалями теж фарбував. Але вже давно це було. Нажаль, я не пам'ятаю які були результати. Все ж я не готовий ними травити домашніх.
Тим паче, що у одного з них є проблеми з верхніми дихальними шляхами.

Можливо, доведеться взагалі відмовитись від моделювання. Але поки я не дуже хочу про це думати.

Ще от прям дуже дивує, що у багатьох людей все нормально, а у мене - ні.

Offline Serj

Цитувати
Alex  _ Компресор  тут не винен, це трабли які доволі часто зустрічаються при роботі з акрилами, у мене не було бажання гратися з ними (все був перепробував щоб уникати налипань на голці, шагреней та інших приємних несподіванок від акрилів) я всі акрили змінив на емалі і горя не знаю...
згоден із колегою TomcaT. Це особливість акрилів. В мене особисто  досвід в роботі із аером не такий великий як у інших коллег тут на форумі. Із самого початку працював тільки із акрилами, восновному Валехо  та Тамія. Акрил швидко висихає, тому виникають проблеми із аером, забивається і таке інше. Також має значення наскільки фарба рідка. Чим густіша, тим  скоріш аер заб'ється.  Але я вже призвичаївся і для мене це вже не проблема.  Після того як я бачу що фарба погано дується, я  зливаю фарбу і промиваю аер. І так фарбую в декілька етапів.  В середньому в мене  виходить десь 10 хвили на кожен етап, до промивки аера. Просто промиваю і протираю голку. Десь приблизно після фарбування двох моделей треба чистити сопло. Промиваю все водкою або разведеним етиловим спиртом
Більш за все аер забивається після грунта,мабуть із за того що  в грунта краща адгезія,  тому я   максимальго  намагаюсь   зробити його рідким.  Фарби Тамія у порівнянні із Валехо швидше забивають аер, хоча в Тамії краща вкриваємісь. 
Якось так.
« Останнє редагування: Жовтень 04, 2020, 04:10:48 pm від Serj »

Offline Alex_Moor

  • Початківець
  • *
  • Повідомлень: 9
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)
    • Awards
  • Місто: Київ
to Serj
Дякую за цікаву відповідь з подробицями і цифрами.

Цитувати
Також має значення наскільки фарба рідка. Чим густіша, тим  скоріш аер заб'ється
Як я і писав, розводив в різних пропорціях.
Від 1ф:1р до 1ф:5р. Але за звичай орієнтуюсь на консистенцію молока. Її перевіряю, трішки перехиляючи ємність з розбавленою фарбою(у мене палітра або зрізаний пластиковий стаканчик). Потім дивлюсь на шар фарби, що лишився на стінках. Якщо тонкий прозорий шар - значить все ок.

Цитувати
В середньому в мене  виходить десь 10 хвили на кожен етап, до промивки аера.
У мене падіння потужності факелу, яке я можу помітити, стається приблизно в перші 10сек(за звичай навіть в 5сек).
Якщо не відпускати тригер і продовжувати дути, факел зникає приблизно в межах 1хв.
І це з матовою фарбою. З глянцем такого немає. Там 1-1.5мл вдається видути, не закриваючи сопло, без видимих змін потужності факелу. І це при розведенні 1ф:2р(х-20а).

« Останнє редагування: Жовтень 04, 2020, 04:35:00 pm від Alex_Moor »

Offline Groser

  • Старожил форуму
  • ****
  • Повідомлень: 440
  • Награды Медаль за победу в ГБ "Автомобильная техника военного назначения". За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020) Памятный знак в честь 6-ти летия компании "BESTMODELS". За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) Медаль за лучшую модель сезона ОСЕНЬ 2018 За победу в общем ГБ "Вторая Мировая" За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Знак в честь 3-х летия BEST MODELS За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
    • Awards
  • Місто: Canada
При роботі з тамією можна ще погратися з густиною, додати більше розчинника і більший тиск та побачняк воно піде.
Для XF тамії я рекомендую додавати трохи х-22, з ним фарба повинна дутись краще, якщо фарба занадто швидко висихає в соплі ( забита форсунка та голка) можна додати трохи ретадера щоб сповільнити висихання

Offline Alex_Moor

  • Початківець
  • *
  • Повідомлень: 9
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)
    • Awards
  • Місто: Київ
to Groser
Дякую.

Як і писав раніше:
Цитувати
Розбавляв в пропорціях від 1ф:2р до 1ф:5р, тиск 15-35psi. Фарбу перемішував в баночці металевою лопаткою Tamiya перед використанням. Дозував фарбу і розчинник шприцами. Змішував у пластиковій палітрі(не в бачку аерографа). Намагався додавати кілька крапель ретардера Tamiya Retarder(Acrylic). Намагався розбавляти Tamiya Laquer Thinner або Горілкою(40%). Також перед фарбуванням намагався виставляти Quick Fix не на мінімальний хід голки, а більше(щоб збільшити отвір для вильоту фарби). Намагався, за порадою, додавати глянцевий лак Tamiya X-22(1ф:1л:4р). Результат той самий.
« Останнє редагування: Жовтень 04, 2020, 05:29:34 pm від Alex_Moor »

Offline TomcaT

 Alex _ ещё посоветую вам поиграться с редуктором  пробуйте УМЕНЬШАТЬ давление до того минимума что будет дуться краска... Эта процедура 100% увеличит время работы до налипания/забивания...
« Останнє редагування: Жовтень 04, 2020, 09:38:53 pm від TomcaT »

Offline Alex_Moor

  • Початківець
  • *
  • Повідомлень: 9
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020)
    • Awards
  • Місто: Київ
to TomcaT

Цитувати
ещё посоветую вам поиграться с редуктором  пробуйте УМЕНЬШАТЬ давление до того минимума что будет дуться краска... Эта процедура 100% увеличит время работы до налипания/задивания...
Та наче саме так і робив. Виставляв 30-35psi. Спробував. Почистив. Знизив тиск.
Але вже стільки всього перевіряв, що може й щось плутаю.
Перевірю ще раз.

Offline Serj

Цитувати
У мене падіння потужності факелу, яке я можу помітити, стається приблизно в перші 10сек(за звичай навіть в 5сек).
Якщо не відпускати тригер і продовжувати дути, факел зникає приблизно в межах 1хв.
І це з матовою фарбою. З глянцем такого немає. Там 1-1.5мл вдається видути, не закриваючи сопло, без видимих змін потужності факелу. І це при розведенні 1ф:2р(х-20а).
  Ну так і має бути. Якщо довго не відпускати тригер кінчик голки або облипає фарбою, або там з'является крапля фарби, що перекриває сопло. Я  дую більш короткими порціями фарби. десь 5-6 сек. Потім дивлюсь на кінчик голки  і якщо потрібно протираю кінчик ватною паличкою. Дути 1 хвилину... незнаю,  чого так довго,  якісь великі моделі фарбуєте?