0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.
Зіммеріт я би переробив, виглядає не акуратно порівняй з фоографіями реальних машин, вони всі в заводських умовах покривались максимально рівно і якісно.Зараз видно багато напливів, нерівномірні по ширині насічки, пропущені місця і тд, після змики на зимовому каммо буде виглядати недуже.Рекомендую робити тільки двокомпоненткою, процес максимально контрольований, можна зняти, переробити декілька разів необхідну ділянку.
Да всякие были циммериты,если нет прототипа вблизи,можно сильно не замарачиваться)
Гарно виходить. А чим циммерит робили. Сам планую робити таку машину і теж зимову
Цитата: Medvyn від Квітень 06, 2020, 12:10:35 pmГарно виходить. А чим циммерит робили. Сам планую робити таку машину і теж зимовуВ основному - такою Тамією, як на фото і їхніми ж гребінками фірмовими. Місцями довелося ліпити з міліпуту та робити канавки по одній мікростамескою. Спочатку брав просто поліефірну шпаклю з авторинку, але не сподобалося.
а как бороться с тем что она быстросохнущая? уменьшить отвердитель? и как она себя ведет при вытягивании ее гребнем, не прилипает?
Цитата: Владимир від Квітень 06, 2020, 03:14:02 pmа как бороться с тем что она быстросохнущая? уменьшить отвердитель? и как она себя ведет при вытягивании ее гребнем, не прилипает? По прилипанию - да, она липнет и к металлу в процессе, выход - держать немного под углом, постоянно смачивать водой. Можно попробовать использовать масло от швейных машинок, жидкое такое, но тогда надо будет потом всю модель спиртом обезжирить. Скоро испытаю такой метод.