Автор Тема: Іл-14П Багатоцільовий пасажирський літак  (Прочитано 686 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozzyman69

  • Почесний користувач
  • *****
  • Повідомлень: 1043
  • LONG LIVE ROCK'N'ROLL (Best regards. Andrii)
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020) Памятный знак в честь 6-ти летия компании "BESTMODELS". За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Знак в честь 3-х летия BEST MODELS Знак за 1000 сообщений и больше, в честь 3-х летия BEST MODELS Медаль за лучшую модель сезона ЛЕТО Медаль "Мудрая Сова". Выдаётся за глубокое знание матчасти, практические советы и за глубокие знания прототипов. Медаль "Меценат". Вручается пользователям, которые вносят вклад в благотворительные проекты форума. За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
    • Awards
  • Місто: KBP
Іл-14П


Багатоцільовий пасажирський літак
Музей авіації Національного Авіаційного Університету  м.Київ, Жуляни.
17.09.2016



«День відвідин. Небо радіє над «Некрополем». Склепи випромінюють благодать»



Шановні друзі!
Сьогодні особливий день. Осіння пора ще пестить обличчя теплим повітрям, весело бадьорить тонус тіла та надихає душу на ліричний лад. Отже, панове, маю за честь додати трохи «перцю» до «юшки» та націлити Ваш погляд на роздуми про Високу філософію, про бурхливе життя та вічність після буття, «спокій» сьогодення та зародження майбутнього. Ніщо у Всесвіті не береться ні звідки і не зникає ніде. Такий закон: «Ash to ashes, dust to dust..». Такого висновку або майже такого є можливість дійти під час прогулянки алеями Авіаційного музею, що розташований на вулиці Медовій, (та що у Жулянах), шаркаючи де інде листям, яке вже потихеньку почало ліниво падати з дерев жовто-зеленим пір’ям. Усі, ці Титани та, що знаходиться тут, вже давно зайняли свій останній бастіон, що перетворився з часом на їхній фінальній пункт призначення. Своєрідний «Некрополь» здається спокійним та затишним. Тіні металевих постатей, вже згаслий погляд скляних образів «обличь», пози у яких завмерли колишні легенди та чемпіони різні за своїм «земним» віком, нагадують про минулу славу, перемогу та досягнення у тих чи інших рекордах або подіях. Час минає, краплинка за краплею, крок за кроком, рік за роком…


Вже не так суттєво де бере початок доля одного з них. Дідусь був з родини Дугласів, що й досі мешкає у Північній Америці,  батьки подались світом, а він народився на радянщині, хоча зовнішність та риси до болю у грудях нагадують геть усіх його пращурів. Метрика, яка була видана у Москві пише про таке:



Якісно новий рівень безпеки польоту Іл-14П і його льотно-пілотажних даних визначив ухвалення рішення про його запуск в серійне виробництво, яке почалося весною 1953 р.
Перші серійні літаки Іл-14П в 1954 р. пройшли додаткові усебічні експлуатаційні випробування, які розділялися на два етапи, що охоплюють весняно-літній і осінньо-зимовий періоди експлуатації. Літаки перевірялися як в особливо суворих умовах Якутії і Красноярського краю, де температура повітря біля землі досягала - 55 З, так і в умовах жаркого клімату і високогірних аеродромів.












Результати цих випробувань підтвердили, що створений літак підвищеної безпеки і багатоцільового призначення, з конструкцією, доведеною до високої міри досконалості і надійності, що відповідає найстрогішим вітчизняним і зарубіжним вимогам. Експлуатаційні випробування виявили також окремі конструктивні недоліки літака, які були усунені в процесі серійного виробництва.
Після того, як літак Іл-14П виконав повністю об'єм складних і тривалих випробувань і зарекомендував себе як машина, на якій можна з високою мірою безпеки здійснювати масові і економічно ефективні перевезення пасажирів і вантажів у будь-якій частині світу, його серійне виробництво було збільшене; потім технічна документація для серійного виробництва цих літаків була передана в ЧРСР, де вони випускалися під позначенням АВІА-14, а також в НДР.











Літаки Іл - 12 і Іл - 14 склали цілу епоху в розвитку радянського ГВФ. Впродовж першого післявоєнного десятиліття, в основному на їх технічній основі забезпечувалося збільшення протяжності спочатку магістральних внутрішніх і міжнародних авіатрас, а в подальшому і місцевих повітряних ліній.











































Ось таким був за свого життя цей нащадок американської мрії. Зараз це історія та гордий експонат для ретро сюжету. До нього можна доторкнутись, до далекого  відгуку історії авіа будівництва, що став прикладом адаптації та універсалізації інженерії двох політичних систем.

Отже, колеги та друзі, хай щастить Вам у власних проектах та досягненнях.

З повагою

Андрій

М.Бориспіль
Have you read the message
The writing on the wall
Could it be the answer
The answer to it all..