ДЛЯ КОНКУРСА!
Вітаю, шановні колеги!
Сьогодні хочу вам представити славнозвісного представника української авіації
Ан-225 «Мрія» (кодове ім'я НАТО - «Cossack», аж ніяк не «кАзак») – найбільший, найважчий та найпотужніший у світі транспортний літак, створений київським КБ імені Антонова.
Мені сподобалось таке образне порівняння: відстань, яку здолав при першому перельоті літак братів Райт, цілком може вміститись у вантажному відсіку «Мрії».
У листопаді 2004 року Міжнародна федерація повітроплавання внесла Ан-225 у Книгу рекордів Гіннесса за його 240 рекордів.
Літак створювався для перевезення компонентів ракет-носіїв «Енергія» й космічного корабля «Буран» але до моменту закінчення будівництва першого Ан-225, всі необхідні перевезення були зроблені літаком ВМ-Т «Атлант», і в програмі «Буран» Ан-225 взяв участь тільки перевезенням «Бурану» на Паризький авіасалон у травні 1989 року і здійсненням кількох показових польотів на Байконурі в квітні 1991 року.
У 2016 в ЗМІ з’явилась інформація, що ДП «Антонов» уклало угоду з китайською компанією «China airspace» про наміри довгострокової співпраці, що передбачає на першому етапі будівництво другого модернізованого екземпляра літака Ан-225 «Мрія» на держпідприємстві «Антонов» і поставку компанії AICC, а на другому - спільне серійне виробництво Ан-225 в Китаї за українською ліцензією. Інформацію про продаж прав на "Мрію" в прес-службі компанії «Антонов» спростували.
У 2002 році НБУ випустив пам'ятну монету «Ан-225 Мрія» номіналом 5 гривень, яка належить до серії Літаки України.
27 вересня 2012 року під час проведення авіасалону Авіасвіт-XXI у фюзеляжі Ан-225 на висоті 10500 м відкрилася найвища у світі картинна галерея. Тоді всередині «Мрії» було розміщено 500 картин, авторами яких є 90 художників. Цей рекорд також було зафіксовано в Книзі рекордів Гіннеса.
Одну з головних ролей в епізодах про руйнування Лас-Вегаса у фільмі «2012» зіграв Ан-225 «Мрія», який чомусь автори вирішили назвати «АНТОНОВ 500». Для фільму створили фотореалістичну копію цього літака - першу у світі комп'ютерну модель Ан-225 «Мрія» з високим рівнем деталізації. Також у фільмі присутнє спотворення фактів про літак і його походження, а саме: значно зменшена довжина вантажного відсіку і додано відсутній хвостовий вантажний люк. Один з головних героїв фільму, олігарх Юрій Карпов, називає «АНТОНОВ 500» російським літаком, на який, до того ж, чомусь нанесено прапор Азербайджану.
Про всі ці факти ви можете легко дізнатися у відкритій мережі, то перейдемо до самої моделі.
До 2018 року мені траплялися на очі: поза масштабна пластикова «Мрія» з Білорусі, 2-3 паперові моделі в 1:100; 1:144 з Польщі та Росії, авторська дрібносерійна смоляна в масштабі 1:150 та дві варіації 1:500 втілені в металі від німецько-української фірми Herpa Все. Більше я нічого такого не чув.
Нас, звісно, цікавлять дещо інші моделі. В цьому Revell стала першою. До речі, модель відливалась та фасувалась у Польщі…
Далі представлені фото (подекуди з моїми думками), які мають дати вам уяву про набір. Згодом на нас чекає втілення цього чудового літака у моєму виконанні.
Дякую за увагу!