Автор Тема: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell  (Прочитано 9660 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Павел Макаренко

  • Просунутий користувач
  • ***
  • Повідомлень: 226
  • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020) За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) Медаль "Меценат". Вручается пользователям, которые вносят вклад в благотворительные проекты форума. Лучший обозреватель 2017-2018 За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Знак в честь 3-х летия BEST MODELS За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
    • Awards
  • Місто: г. Сумы
Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
« : Січень 04, 2019, 02:04:31 pm »
  • ДЛЯ КОНКУРСА!

    Вітаю, шановні колеги!
    Сьогодні хочу вам представити славнозвісного представника української авіації
    Ан-225 «Мрія» (кодове ім'я НАТО - «Cossack», аж ніяк не «кАзак») – найбільший, найважчий та найпотужніший у світі транспортний літак, створений київським КБ імені Антонова.
    Мені сподобалось таке образне порівняння: відстань, яку здолав при першому перельоті літак братів Райт, цілком може вміститись у вантажному відсіку «Мрії».
    У листопаді 2004 року Міжнародна федерація повітроплавання внесла Ан-225 у Книгу рекордів Гіннесса за його 240 рекордів.
    Літак створювався для перевезення компонентів ракет-носіїв «Енергія» й космічного корабля «Буран» але до моменту закінчення будівництва першого Ан-225, всі необхідні перевезення були зроблені літаком ВМ-Т «Атлант», і в програмі «Буран» Ан-225 взяв участь тільки перевезенням «Бурану» на Паризький авіасалон у травні 1989 року і здійсненням кількох показових польотів на Байконурі в квітні 1991 року.
    У 2016 в ЗМІ з’явилась інформація, що ДП «Антонов» уклало угоду з китайською компанією «China airspace» про наміри довгострокової співпраці, що передбачає на першому етапі будівництво другого модернізованого екземпляра літака Ан-225 «Мрія» на держпідприємстві «Антонов» і поставку компанії AICC, а на другому - спільне серійне виробництво Ан-225 в Китаї за українською ліцензією. Інформацію про продаж прав на "Мрію" в прес-службі компанії «Антонов» спростували.
    У 2002 році НБУ випустив пам'ятну монету «Ан-225 Мрія» номіналом 5 гривень, яка належить до серії Літаки України.
    27 вересня 2012 року під час проведення авіасалону Авіасвіт-XXI у фюзеляжі Ан-225 на висоті 10500 м відкрилася найвища у світі картинна галерея. Тоді всередині «Мрії» було розміщено 500 картин, авторами яких є 90 художників. Цей рекорд також було зафіксовано в Книзі рекордів Гіннеса.
    Одну з головних ролей в епізодах про руйнування Лас-Вегаса у фільмі «2012» зіграв Ан-225 «Мрія», який чомусь автори вирішили назвати «АНТОНОВ 500». Для фільму створили фотореалістичну копію цього літака - першу у світі комп'ютерну модель Ан-225 «Мрія» з високим рівнем деталізації. Також у фільмі присутнє спотворення фактів про літак і його походження, а саме: значно зменшена довжина вантажного відсіку і додано відсутній хвостовий вантажний люк. Один з головних героїв фільму, олігарх Юрій Карпов, називає «АНТОНОВ 500» російським літаком, на який, до того ж, чомусь нанесено прапор Азербайджану.

    Про всі ці факти ви можете легко дізнатися у відкритій мережі, то перейдемо до самої моделі.
    До 2018 року мені траплялися на очі: поза масштабна пластикова «Мрія» з Білорусі, 2-3 паперові моделі в 1:100; 1:144 з Польщі та Росії, авторська дрібносерійна смоляна в масштабі 1:150 та дві варіації 1:500 втілені в металі від німецько-української фірми Herpa Все. Більше я нічого такого не чув.
    Нас, звісно, цікавлять дещо інші моделі. В цьому Revell стала першою. До речі, модель відливалась та фасувалась у Польщі…
    Далі представлені фото (подекуди з моїми думками), які мають дати вам уяву про набір. Згодом на нас чекає втілення цього чудового літака у моєму виконанні.
    Дякую за увагу!
    Дай бог чтоб у нас всё было и нам бы за это ничего б не было

    citroend

    • Гість
    Re: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
    « Reply #1 : Січень 07, 2019, 11:24:30 pm »
  • С АН-124 сравнивали?

    Offline Павел Макаренко

    • Просунутий користувач
    • ***
    • Повідомлень: 226
    • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020) За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) Медаль "Меценат". Вручается пользователям, которые вносят вклад в благотворительные проекты форума. Лучший обозреватель 2017-2018 За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Знак в честь 3-х летия BEST MODELS За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
      • Awards
    • Місто: г. Сумы
    Re: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
    « Reply #2 : Січень 08, 2019, 07:56:22 pm »
  • Ні, не порівнював. "Из-за отсутствия таковой"
    Дай бог чтоб у нас всё было и нам бы за это ничего б не было

    Offline Cheerful Raccoon

    • Адміністратор
    • Почесний користувач
    • *******
    • Повідомлень: 9611
      • Awards
    Re: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
    « Reply #3 : Січень 09, 2019, 07:23:21 am »
  • Спасибо за обзор Паша)

    Судя по твоим фото - чуда таки не произошло... Всё те же утяжины, недоливы, следы толкателей в труднодоступных местах... Но ливрея порадовала) Да и вообще! Кто захочет - тот и из этого набора сделает красивую модель! ;)

    Offline Павел Макаренко

    • Просунутий користувач
    • ***
    • Повідомлень: 226
    • Награды За боевой поход, длиной в 5 лет - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на пятый День Рождения Форума(27.10.2020) За боевой поход, длиной в 4 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на четвёртый День Рождения Форума(21.10.2019) Медаль "Меценат". Вручается пользователям, которые вносят вклад в благотворительные проекты форума. Лучший обозреватель 2017-2018 За боевой поход, длиной в 3 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на третий День Рождения Форума(21.10.2018) Знак в честь 3-х летия BEST MODELS За боевой поход, длиной в 12 месяцев - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на первый День Рождения Форума(21.10.2016) За боевой поход, длиной в 2 года - уникальная награда, которая выдаётся всем пользователям на второй День Рождения Форума(20.10.2017)
      • Awards
    • Місто: г. Сумы
    Re: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
    « Reply #4 : Січень 17, 2019, 12:43:32 pm »
  • А може й наговорив зайвого на Ревелл… Великі деталі з'єднуються нормально, присутній вантажний відсік, відразу дві позиції стійок шасі (тобто в наявності 2 комплекта)
    Поки що прийняв рішення втілювати фазу завантаження (відкритий ніс) Хоч це трохи розмиває яскраву архітектуру фюзеляжу. Планую поставити декілька живих лихтариків на батарейках.
    Розміри літака вражають…
    Дай бог чтоб у нас всё было и нам бы за это ничего б не было

    Offline Cheerful Raccoon

    • Адміністратор
    • Почесний користувач
    • *******
    • Повідомлень: 9611
      • Awards
    Re: Antonov An-225 MRIJA / 1:144 / Revell
    « Reply #5 : Січень 18, 2019, 07:32:00 am »
  • Если честно, то Ревелл никогда не отличался прям СУПЕРСКИМИ отливками)))) По крайней мере то, что попадало ко мне в руки, всегда обладало какими-то недочётами.... Даже набор из серии "Звёздные войны", преподнёс несколько сюрпрЫзов((((

    Ну и с ЛНД сравнивать этот набор, не совсем корректно, Паша))) Бывает такое ЛНД, что не отличишь от ЛВД! Я атк понимаю, главное, чтоб заказчик контролировал получаемые отливки и умел давить на производителя отливок ;)