Привіт,
15 модель в корзину готових.
Не знаю куди дівати зібрані моделі, у мене після збірки модель ще тиждень-два лежить накритою серветками, як нагадування, щоб не забути відфотографувати. А після фотосесії цинічно автоматом пакується в коробку та відправляється кудись на шафу, без якихось сентиментів, бо основну функцію модель виконала, — задоволення від процесу та фотодоказ після збірки. Тримати на виду не бачу сенсу, продавати не пробував. — Куди ви діваєте свої?)))
Процес збірки висвітлював у відповідній
темі та фільмував на камеру. Ще трохи і стану блохером
Цілі, що ставив перед собою:
- Повправлятися у нових техніках прешейдингу та покраски
(хоч і часозатратніше та вважаю тепер лише так і треба працювати )- Отримати більше практики в камуфляжі агресора та спробувати інші техніки нанесення
(нічого особливо нового не відкрив, хіба отримав більше певності, що можна прішейдити кожен новий слій поверх базового)- Нанесення розшивки заново (в даному кіті розшивка зовнішня)
(тут я трохи запоров, але про це далі)- Акуратніше працювати з нанесенням клепки
(на четвірку справився)- І основне — імітувати попадання ракети в двигун.
(не зле, та можна рухатись в сміливіші рішення з деформаціями та створенням уламків)Щось далось краще, щось гірше, але досвіду трохи піднабрався. З кожною новою моделлю дивлюсь на минулі і думаю "чо я раніше так не робив?)))"
Основний челлендж на цій моделі був перепил розшивки заново, а саме видалити "зовнішню" та створити звичну "канавками". В результаті напилявся по самі вуха. Десь рівніше, десь кривіше, по факту для 72 масштабу можна було робити тоншу розшивку та це ставало очевидним вже на етапі фарбування.
В процесі фарбування стикався з своєю лінню і в деяких місцях грунт злазив з моделі разом з скотчем, що доводилось переробляти. Хороший урок на майбутнє, що пластик варто не просто протирати спиртом перед фарбуванням, а й шурувати всі литники щіткою і милом ще до початку відділення деталей.
Помічаю, що на різних закордонних ресурсах люди дуже добре відгукуються за Хасегаву, як про божественні Тойоти в автопромі)). Я щось не розділяю цього захоплення, на різних моделях стикаюсь з схожими проблемами, які забирають чимало часу та сил — а саме стик деталей в якомусь супер-видному місці, наприклад посередині крила. Таке мав на F-15J, та ідентично тут, на А-10 шов верхньої і нижньої частини крила йшов через усі елерони. На випуклій поверхні той шов було прибирати весело, але нічого, тепер розумію, що варто вводити цианоакрилатний клей в роботу в якості шпаклівки, щоб не сидіти годинами чекати поки висохне акрилова шпаклівка)))
В процесі виносив ще кілька уроків для себе чи нагадував як робити не треба чи навпаки треба, та то вже буде по дрібницях.
Справді вдячний
Максиму та
ANI-MAKS'у за ідеї та відгуки в процесі, це допомагало робити модель кращою та розуміти, що рухаюсь в правильному напрямку
Далі буде! Усім дякую за підтримку та приємного перегляду
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]