Форум стендових моделістів
Авіація => 1/48 => В роботі => Тема розпочата: ANI-MAKS від Вересень 24, 2023, 05:42:45 pm
-
Поки що з "уточкой" тривають лакофарбові роботи - анонсую наступну модель. Хотів спочатку взятися за Девуатін 510, але поки мене відлякує маса клепки, тож почнемо з чого простіше – буде І-15 біс від АМG, ранній варіант. Набір звичайно дрова, але пиляти ми любимо, благо в наборі є гарне фототравлення. Далі буде.
-
Успіхів в будові!
-
Ну що тут сказати, перше враження від набору - хрестись та тикай. Якщо фюзеляж ще сюди-туди, то крила і стабілізатор - жахливий кошмар. Все в якихось подряпинах, напливах, деталі замилені. Імітація провису полотна ледве помітна, якщо це все вишкурювати - можна її втратити. Стикування нижніх крил і стабілізатора з фюзеляжем рівня бог - тобто ніяка - в щілини доведеться вставляти шматочки пластику. Настановні місця під нижні крила виробник тільки намітив на півміліметра вглиб - далі пиляйте самі. Вітровий козирок відлитий зі смоли сумнівної прозорості та товщини - спробую видавити з чого тонше. Фототравлення на вигляд хороше, подивимося, як воно підійде під ці дрова. Загалом - пиляти доведеться багато - все як ми любимо..) Поки що склеїв капот, сточив його. У моделі є серйозний недолік - повна відсутність імітації двигуна - треба буде з цим щось робити.
-
обсяг роботи ще той. а двигун М-25 це ж ліценційна копія американського R-1820? тоді можна взяти смоляний від фірми "metalic Details"
-
НЕ РЕКЛАМА! )))
Знайшов тут:
https://www.hobby.dn.ua/ru/metallic-details-mdt-mdr4809-porshnevoi-aviadvigateli-wright-1820-cyclone-p-99485.html
https://www.hobby.dn.ua/ru/metallic-details-mdt-mdr4853-porshnevoi-aviadvigateli-wright-1820-cyclone-pozdnih-vypuskov-p-96649.html
-
сержант так, як варіант.
alfer, дякую, але потрібен двігун пізнього випуску, а його в наявності нема.. :-\
-
Хвалитися поки що нема чим. Модель жахлива. Жахлива та крива. Пилити неперепелити. Простіше було просто склеїти за інструкцією, полити зеленкою та викинути. За весь цей час я виготовив тільки кокпіт - багато рив матчастину, намагався наблизитися до оригіналу. Деякі частини вийшли перерозмірені і тепер це все треба якось запхати у фюзеляж. Коли буде продовження - не знаю, дуже сильно здало здоров'я, на жаль..((
-
Дуже гарно виглядає! А як робили приборну панель?
Що до копійності моделі - та всі моделі криві, як що починаєш лізти до світлин та креслень.
Я от зараз збираю Конкерор Мк2 від Драгона - так він страшенно кривий - на світлинах видно купу помилок, хоча цей танк є у музеях і на зберіганні - можно було б все поміряти і відзняти. І ця модель 2016 року випуску і коштує біля 65Є.
-
MАRODER, дякую! Прибона панель - фототравлення та плівка з набору, ззаду просто шматочок пластику за розміром вирізав і наклеїв все це на нього.
Справа тут не в копійності, а в якості самого набору. Якість приблизно - мінус 12 за 10 бальною шкалою. Воно просто жахливе, модель власних грошей не коштує зовсім, а продають її дорого, т.к. альтернативи немає.
-
Бажаю здоров'я шановне панство. Є невеликий прогрес у будуванні. Почав працювати над фюзеляжем. Я підглянув в інтернеті, як правильно правити провис полотна на деталях, що й виконав на половинках фюзеляжу (без фанатізму..)). Також зробив отвори для газовідвідних трубок та для підйому хвоста літака. Відбортування імітував згорнутим у кільця дротом. Також прорізав отвори для напрямних кріплення стійок верхнього крила, вклеїв напрямні. У кокпіті зрізав стару імітацію набору, зробив нову із тонкого пластику, пофарбував усе це. Зробив також аптечку та патронтаж для ракетниці. Також дороботал кокпіт - зробив ззаду імітацію елементів каркаса, щоб простір за спинкою сидіння не зяяв порожнечею. Через те саме до газовідвідних отворів приклеїв шматочки просвердленого литника. Фюзеляж можна склеювати, але це буде вже згодом. Я йду на лікування всіх моїх недугів, має бути операція, може навіть не одна. Сподіваюся я і цього разу вицарапкаюсь - хочеться такі цей літак доробити..))))
-
Гарно виходить!Бажаю скорішого одужання!Нє ссать!!Прорвемся!Я теж готуюсь до операціі..все буде добре!головне ненакручувати себе!
-
Ювелірна робота!Бажаю успішного лікування та одужання!
-
Нарешті лікари мене підремонтували та відпустили. Ще буде другий похід до білих халатів, бо зі здоров'ям ще не все добре, але по перше відвів душу моделізмом. Склеїв фюзеляж, приклеїв РН, зробив тягі та кришки, які прикривають кріплення РН до кіля (трішечкі вийшли переміряні). Це тільки початок тривалої та нудної доробки фюзеляжу.. :-X
-
Руль на кілі не рухається?))) :D
По деталізаціїї здається міг би)
-
Максим Клоченко, ні не рухається.. )) Можно було би зробити, але так він відвалеться ще до фарбування разів п'ять..))
-
Наніс на модель клепку. Ох і попила вона мені крові. Або це природна косоокість у мене чи ще що, але ревітер їде куди тільки хочеш, але не туди куди треба. Місцями пластик твердий як камінь, тиснути на ревітер доводилося, що бідний фюзеляж тріщав. У деяких місцях клепку переробляв по 4-5 разів, і все одно криво - потім я розлютився і купу косяків залишив як є. Зробив у фюзеляжі вирізи під патрубки вихлопу та маслорадіатора. Зробив самі патрубки. Далі буде.
-
На мій погляд, заклепкі дуже непогано вийшли.
-
Нарешті зміг помоделити після другої операції. Нижні крила у моделі дуже сумні, довелося все зчісувати напилком і робити нову імітацію провису полотна (без фанатизму!..). Далі буде.
-
Ця модель мене реально вводить у ступор. Яка ж вона кріва, жах просто. Хапався то за те, то за це – аби не починати серйозних кроків. Доопрацював нижні крила, знизу спробував імітувати провисні полотна наклеївши тонкі смужки пластику та зішкурівши їх потім практично нанівець. Потім зробив ганпорти на капоті та труби кулеметів. Використовував латунні товстостінні трубки, довелося їх розсвердлювати. Скопіював у смолі двигун від однієї відомої компанії, адаптував його до цієї моделі. Вийшло просто огидно, але за лобовим диском все одно майже нічого не видно. Кок гвинта теж довелося доопрацьовувати, а сам гвинт зчищати, інакше він просто туди не стає. Так само перепилив стійки шасі в більш прийнятний вигляд, довів до ладу обтічники коліс. Самі колеса просто жахливі, добре, що їх майже не видно. Тепер треба думати, як це все зібрати до купи. Далі буде...
-
Взявся за стабілізатор. Відрізав від нього РВ, попрацював із провисом полотна, зробив імітацію з'єднань. Флетнери та тяги до них зроблю потім – хочу зробити відхилені вниз РВ, як на стоянці. Приклеїв нижні крила та стабілізатор. Черга за шасі. Далі буде..
-
Гарно виходить!
-
Шасі. Це була біль. Біль та ненависть у Миколаєві. Зрештою я абияк переміг. Колія вийшла на кілька міліметрів більшою, і це була ціна перемоги.
MАRODER, дякую!..
-
Взявся за верхнє крило. Елерони теж хочу зробити трохи похиленими, тому відрізав їх від площин. Саме крило сумне - пеперечне V криве - одна сторона задрата на 5 градусів, друга - на 7, при тому що має бути - 3, якщо виходити з ТО. Довелося прорізати канавки біля центроплана та відгинати пластик униз, шпаклювати. Сам пластик у кількох місцях, де чорні сліди, розшаровувався – довелося заливати суперклеєм, як і купу дрібних подряпин та западин. Зробив нову імітацію провису полотна. Стяжні стрічки зроблю потім. Далі буде.
P.S. - Як же спекотно..(
-
Усім ку. Думав спека мене доканає, але поки що дихаю. Весь цей час потрохи вовтузився з деталізацією верхнього крила, нарешті навісив елерони. Примудрився скрізь нагадити суперклеєм, але відчистив без втрат. Залишилося зробити стяжні стрічки та АНО. Далі буде "найцікавіше" в цій моделі - стійки коробки крил.
-
Відхилені елерони - це добре, бажано було б ще і ручку керування у кабіні відхилити вліво( чи вправо - поки висав - забув :))
-
Ку панове. Модель зазнала падіння, відламалися одна стійка шасі та милиця. Відновив, але вигляд вже не той. Довго нічього не робив - завал на роботі, і загалом обстановка та настрій не сприяє моделізму. Нарешті засів такі поколупати цю шалаболу. Зробив новий кок гвинта з оргскла, присобачив до нього лопаті, які доречі неправильної форми. Не переробляв - мені вистачило того, що вони були різні за довжиною. Зробив нові стійки крил, переробляв три рази, поки більш-менш пристойно вийшло. Далі буде..
-
Зробив новий капот. Стяжні стрічки з рідного фототравлення сумні - зробив нові, залишив тільки лобові..
Далі буде.. мабуть..
-
Кайф!!Обожнюю коли все аккуратно!
-
Зробив трубки Піто і Вентурі,бортові дверцята, підкоси стабілізатора, бомботримачі потягнув з іншого набору, довів їх до ладу, приклеїв кермові поверхні стабілізатора, тяги тримерів.. Далі буде..
VaDeR, дякую!
-
Поки все по хфеншую ))))
-
Thomsen, дякую. Я трохи просунувся - модель вже в малярці..
-
Гарний прогесс!