Форум стендових моделістів
Автомобілі та мотоцикли => Авто/мото техніка 1/35 => Зроблено => Тема розпочата: Groser від Грудень 15, 2020, 07:26:17 am
-
Всім привіт!
Нарешті виставляю на Ваш розсуд свій проект, який будувався в рамках ГБ «Автомобільна техніка воєнного призначення».
Для тих, кому цікавий процес побудови то він тут: http://bmforum.com.ua/index.php?topic=3924.0
Проект об’єднав тагяч Фамо від Тамії, смолянй причеп Кулемеєра від Elite Models та смоляний локомотив від СМК з купою різного афтермаркету на доповнень.
Тягач FAMO
Прекрасний набір від Тамії! З доповнень 2 набора травла Абер які є найскладнішими із тих з якими мені прийшлось працювати! Безліч деталей, половину з яких прийшлось клеїти/паяти під лупою! І просто неадекватно сильна розбивка багатьох вузлів на купу деталей. Левову частку часу зайняла боротьба саме з травлом! Також були додані болти/заклепки МК, проводка моторного відділення та ходової, різний скарб в кузові.
Причеп Culemeyer
Даний набір – це дуже раритетна німецька смола гаражної якості. ЖОДНА деталь не ставала на своє місце без добрячої підгонки! Багато поведених елементів, запузирених місць з якими прийшлось воювати шпаклівкою і наждачним папером. Багато деталей ( всі тяги, водило на безпосередньо ЖД платформу прийшлось заново робити з профілів Евергрін. Думаю по складності даний набір це смоляний аналог моделей МАКЕТ, АЕР-Молдова, PST і тд. Але для отримання екзотичного екземпляру в скою колекцію ці зусилля є виправданими.
Локомотив WR 360
Смоляний фулл-кіт від СМК. На фоні причепа це була просто небо і земля! Хороша стиковка деталей (як для смоли) мінімальна кількість дефектів. Додатково встановив антисліп на бокових площадках та сходинках, замінив всі поручні на дротяні та додав заклепки на даху кабіни. Фар відповідного розміру не знайшлось, тому робив сам (нафарбував хромом відбивачі та залив прозорим акрилом).
Фарбував все Тамією, візерінг змивками АК, Тамія, активно використовував оілбрашери МІГ та акрилові олівці АК. Кожну модель фарбував та загажував окремо щоб максимально урізноманітнити спектр кольорів та рівень загаженості.
В загальному проект вийшов дуже складним та трудозатратним, лише завдяки карантину вийшло вкластись в чотири місяці максимально інтенсивної роботи! В звичайному темні така ж будова мабуть би розтягнулась в мене на роки.
-
2
-
ух!!! грандиозненько!!! с завершением!!!!
отлично вышло!!!!!
-
Надзвичайно! Особливо паравозік порадував)))
-
Чудова робота!
-
Отличный везеринг!
-
Отлично сделано . :)
-
Дякую всім за відгуки!
Проект вийшов довготривалим в роботі, опробував багато нових технологій і речей в процесі, фінальну фотосесію робив разів 3-4 з різними параметрами/фонами і лише цей результат влаштував найбільше. Також прийшлось все-таки купити ще одну склану шафу бо моделі вже не влазили в нинішню :D
-
Поздравляю с завершением! Отличная работа! Видно, что труда вложено немало!
-
Все гармонично, смотрибельно, поздравляю с завершением !
-
Тёмно-серый фон универсален для большинства готовых моделей)))
Мои поздравления, работа действительно удалась!
Но как человек, который видит каждый день тепловозы и думпкары на нашем горнообогатительном комбинате, хочу немного поворчать за низ локомотива ;) Низ обычно более загаженный и более грязный. Я сомневаюсь, что немцы часто мыли их, несмотря на всю их педантичность ;)
Кстати, некоторые из этих локомотивов использовались в промышленности до 1990 года!!! И два локомотива по сей день возят составы железнодорожного музея))) Так что машина реально уникальная и очень долголетняя!
-
Макс, даний тепловоз восновному використовувся на нафтобазах, складах палива і тд. там де використання звичайних паровозів неможливе. Звідки там взятись грязюці у великій кількості? Це більш як аналог сучасних маневрових локомотивів ЧМЕЄ-3, там максимум трохи пилюки в купі з плямами соляри і масла.
Також треба брати до уваги, що "сучасним" локомотивам вже років 30-40 і багато з них кап. ремонту навіть і не бачили ,а прототиту моделі може бути не більше 5-7 років маскимум.
-
Круть-круть-круть) Шикарно. Смотрится сильно, очень. Поздравляю с такой работой) ну и как вседа парочку придирок)
!1 не знаю как они там называются эти штуки которые как буфера) ну они есть и у паровоза и вагона и они когда вместе трутся они блестят как у кота я... и еще они умеют туда-сюда и там где они это делают тоже блестит)
!2 не знаю понесло меня про блеск) на самом фамо именно в салоне и там где водитель и пассажиры залазят и сидят и ножками а у немчуры сапоги с металлическими шипами знаю ибо у самого были такие, вообщем где они там блетит)
;)
Про бампер и заклепки на морде с использыванием таких дисков лень лапатить книги и искать мат часть) было или нет не помню поэтому только первые два то что можно быстро доделать, ах да забыл грязь какято однородная не хватает чегото там( мне всегда так говорят) не знаю скажу и я) ::)
-
Дякую за відгук :)
-Ці штуки котрі вміють тути-сюди так і називаються буферами :D і Труться вони між собою лише при зчепленні/розчеплені та при великих кутах повороту ж/д полотна. Там по конструкції звичайний пружино-масляний поршень, тому судячи по фото сучасних вагонів на них може бути лише залишки мазуту на робочій частині поршня (що я і відобразив на своїй моделі),на тарілках буферу лише сколи і може також трохи мазуту (якщо його тоді там використовували)
-Грані по карбіні були натерті мяким олівцем але без фанатизму
-заклепки спереду кріплять крила до підрамника, тому повинні бути на всіх варіантах окрім пізніх коротких крил, де конструкція кабіни трохи інша.
-
господа, на прошлое надо смотреть с точки зрения человека той эпохи....
а в прошлом за паровозами очень следили, протирали керосином на каждой станции (ну не на каждой, но часто))), они блестели как .... у порядочного кота...
тем более тепловозик явно счас не в шахте или заводе... а например едет на место приписки из депо.... а на другом берегу придирчивый покупатель будет проверять... о как...
-
молодец.я очень доволен работой. ;)
-
Артем.ти виконав величезний обєм роботи.ти мїй справжнїй послїдовник. ;D