Форум стендових моделістів
Спільне будування моделей / Group Builds => Завершені ГБ => Sea Wolves => Тема розпочата: Ozzyman69 від Січень 15, 2017, 11:13:31 am
-
Насамперед хочу привітати усіх з початком свята моделювання у цьому ГБ, яке Олег організував як ініціатор проекту. Олег, дякую.
Я з задоволенням приєднуюсь до морської тематики зі своїм «Сінано» від REVELL в 1:1200 видавництва WATERLINE, MINISHIPS, куди увійшли такі моделі як Тірпіц, Хорнет, Нью Джерсі, Дьюк оф Йорк, Рома, Бісмарк та Сінано.
Модель поєднає флот та авіацію (літаки у 1:1200 нам теж необхідно буде побудувати).
Трохи історії:
На момент спуску на воду " Shinano" був найбільшим авіаносцем у світі, проте його кар'єра була короткою. 29 листопада 1944 р. він був потоплений американським підводним човном " Archerfish". Спочатку " Shinano" будувався як лінкор типу " Yamato", проте добудовувався як допоміжний авіаносець з великим запасом палива і озброєння, а також літаків для поповнення бойових частин. Єдиний ангар мав довжину 168 м, авіагрупа самого авіаносця розташовувалася в носі, а за нею розміщувалися запасні літаки. Авіаносець торпедувався і затонув на шляху в Куре, куди він прямував для завершення будови.
" Shinano" не встиг отримати авіагрупу. Але проектувався він під 4248 літаків.
Зважаючи на бомбардування Японії авіацією ВПС, що посилюються, і ВМС США для завершення усіх робіт було вирішено перевести "Сінано" у Внутрішнє море, на військово-морську базу Куре. На корабель було поміщено 50 літаків і 9 катерів для камікадзе, власна авіагрупа повинна була розміститися на "Сінано" вже після переходу.
Командир Абе мав інформацію про те, що поблизу узбережжя Японії діють великі сили американських підводних човнів. Але він розраховував, що велика швидкість авіаносця дозволить йому відірватися від підводників, а значна броня бортового пояса витримає попадання декількох торпед без особливих ушкоджень.
Командирові "Сінано" пропонували йти вдень і триматися ближче до берегової риси, але він віддав наказ вийти вночі, для забезпечення скритності відкритим морем.
Есмінці ескорту під час рятувальної операції прийняли на борт 1080 чоловік з екіпажа " Сінано",
1 435 чоловік було оголошено зниклими без вісті.
Капітан 1-го рангу Абе і що знаходиться при нім вахтовий сеи (молодший лейтенант) Ясуда відмовилися покинути тонучий корабель.
"Сінано" загинув, як і усі кораблі типу " Ямато".
Видавництво MINISHIPS Revell:
Коробка включає в себе пластик на трьох літника, деколі, інструкцію та опис про авіаносець.
Оскільки на сьогодні наявність офіційних зображень цього секретного на той час проекту досить обмежена, я буду посилатись на доступний матеріал та на свій художній розсуд.
Модель буде зроблена на підставці.
Наснаги усім, успіхів, достатньої кількості часу та комфортних умов для моделярства.
-
Робота з побудови моделі "Сінано" відбудеться за розкладом.
-
Кораблі проекту "Ямато" і справді були невдалими...
Успіхів!
-
Кораблі проекту "Ямато" і справді були невдалими...
Успіхів!
Дякую, Сергію, питання історичних орбіт завжди залишається філософським. "Ямато" стали підсумком у тому як "щось закінчується а щось розпочинається". Мабуть так.
-
Удачи в стройке!!!!
Кораблі проекту "Ямато" і справді були невдалими...
не просто спорное утверждение....
корабли были сделаны для определенных задач, и в этом классе были одними из лучших.
-
Удачи в стройке!!!!
Кораблі проекту "Ямато" і справді були невдалими...
не просто спорное утверждение....
корабли были сделаны для определенных задач, и в этом классе были одними из лучших.
Гурий, приветствую!)) По крайней мере это есть фактом. Действительно, одни из лучших проектов. Синано до 64 го года оставался абсолютным чемпионом среди аналогичных мировых лидеров.
-
Я не совсем про то. "Ямато" - самые мощные линкоры из всех существовавших. Американский аналог "Айова" - это более быстроходные и менее бронированные линкоры, а больше и не с кем сравнить.
Я имел в виду то что все корабли относящиеся к типу "Ямато" погибли, так и не вступив в настоящий бой: Линкоры потопила авиация, авианосец - подводная лодка...
-
Я не совсем про то. "Ямато" - самые мощные линкоры из всех существовавших. Американский аналог "Айова" - это более быстроходные и менее бронированные линкоры, а больше и не с кем сравнить.
Я имел в виду то что все корабли относящиеся к типу "Ямато" погибли, так и не вступив в настоящий бой: Линкоры потопила авиация, авианосец - подводная лодка...
Конечно такое произошло. Но это уже другая история. Мы будем строить тот образ, который "на полном ходу и во всей красе")) Плавающие бескозырки на водной глади в 1:1200 я не смоделирую, это точно)))
-
Мы будем строить тот образ, который "на полном ходу и во всей красе"))
Андрей, ещё раз удачи!!
1200 - мелкий масштаб, действительно, не увлекайтесь "бескозырками"
я так понимаю... он длиной с ручку/карандаш?
-
я так понимаю... он длиной с ручку/карандаш?
Тут целых 220(!!!) мм = 22 см)) Есть где разгуляться)
-
Ого, ещё большой!
-
Отже, склянки б`ють 21:00 місцевого часу.
За правилами ГБ офіційний старт, тому мій авіаносець теж розпочинає свій похід.
За моїм проектом "СІНАНО" буде розташовано на підставці. Корпус моделі виконаний без підводної частини (до ватерлінії), але для нормальної презентації я буду моделювати водну поверхню.
З неї і почну, щоб під час роботи з корпусом судна до цього не повертатись.
Визначаю місце розташування моделі.
Зроблену з букової дошки основу я вкриваю морилкою з лаком.
Зону корпусу, що відбилась на основі я закриваю малярною лентою.
-
Водная гладь это интересно!
-
Андрей удачи в постройке! Я в первом ряду ;)
-
Андрей удачи в постройке! Я в первом ряду ;)
Спасибо, дорогой. Постараюсь не разочаровать))
-
Моделюю "воду" як обіцяв. ;)
Внутрішнє море...
Перший етап: нанесення фарби, формування текстури моря.
Ще необхідно дочекатись, коли олійні фарби трохи підсохнуть, ще зробити коригування як що буде необхідно...
Пару днів чепати не слід.
Дале буде ще два етапи щодо "води".
-
Чем делалась текстура?????
-
Айвазовский! Картина маслом!!!
Прикольно получилось!
-
Не картина, а подставка))
-
Чем делалась текстура? ??? ?
Базовая основа первого слоя "воды" делается при помощи художественных красок (масло).
палитра:
-кобальт зеленый темный;
-кобальт синий средний;
-ультамарин синий;
-сажа;
-белила цинковые.
Растворитель:
-льняное масло;
-фисташковый лак.
Кисти:
- 4.0 острая;
-2.0 срезанная;
-1.0 острая.
Второй этап:
(после частичного застывания базового слоя)
-коррекция текстуры.
-
Дуже гарно!
-
Дуже гарно!
Отже, нарешті друге коригування базової текстури.
Готуємось до нанесення фінішної води і фінішної текстури.
Але після остаточного висихання фарб.
-
Андрюха, я конечно понимаю что мое придирство уж очень будет глупое)))), но где имитация кильватерной струи ? А ? ))))
-
Андрюха, я конечно понимаю что мое придирство уж очень будет глупое)))), но где имитация кильватерной струи ? А ? ))))
:o А шо, уже сдаем работы?))) Струя идет в следующем разделе "нанесення фінішної води і фінішної текстури" ;D
-
Хорошее начало. Имитация водной поверхности. Очень интересно следить за этим.
-
Отже, шоновні "морські вовки" та ті, що співчувають та стежать за розвитком подій.
Щоб почати займатись корпусом авіаносця, та не повертатись до "стенду з водою" (бо корпус я використовую ще для чорнових примірок та не хочу його зіпсувати під час виконання роботи з ним), дочекавшись поки олійні фарби остаточно застигли, я знайшов можливість сьогодні з цим покінчити.
У публікаціях, ті що вище, я казав, що олійні фарби будуть першим кроком для утворення "води". Зараз, шановні, я продемонструю другий крок. Для цього нам необхідно:
- прозорий силіконовий герметик (на фото я вказав самий доступний - "Сантехнічний", термін полімерізації якого з 15 хв до 1-ї доби, дуже зручно між іншим та не б`є поо кишені, 20 гр за тюбік);
- пластикова ложка (для утворення гребенів та хвиль);
- малярна стрічка;
- повна відсутність паніки (при відсутності досвіду, як що робота виконується вперше, варто спробувати на чорнову де небудь).
-
Наносимо смужки гермету за напрямком базової текстури. Також можливо це робити невеликими фрагментами, як що Ваша підставка має великий розмір, одразу наносити на всю площу смужки немає сенсу, бо за 15 хвилин гермет почне полімерізацію, почне застигати і Ви не зможете з ним далі працівати.
-
Пластиковою ложкою починайте впевнено відстукувати свої бажані хвильки під ритм ірландської скрипки та бубну, але слідкуйте, щоб не почався шторм на стелі у кімнаті та на лобі дітей та сусідів.
-
На прикінці цього "танцу" робіть припустимі коригування хвиль, знімайте малярну стрічку та витримайте одну добу для полімерізації Вашого "моря".
Після чого необхідно буде зробити деякі коригування, щось додати або прибрати. Але пам`ятати слід наступне, Ваша уява, художній хист та навички як би не намагались підштовхувати Вас до авантюри, намагайтесь нічого не перебільшувати (азарт - це досить небезпечно), тому що масштаб - це вперта річ. Впевненість, сумлінність та акуратність - ось основні напрямки в морській справі.
Хай щастить!
;)
-
Вода гарно вийшла!